En liten frågestund

Jag tänkte att eftersom jag har sån idétorka vad jag ska blogga om så kanske ni kan hjälpa mig på traven lite. Vad skulle ni vilja att jag skriver om/visar i bloggen? Det ska givetvis vara nagelrelaterat. Kanske nån dekoration/design som ni vill att jag ska visa mer av, frågor om nagelskötsel osv. Och om det efterfrågas kanske jag ska försöka få till nån dekorationstutorial i videoformat.

Kommentera jättegärna! Det är ju alltid roligare att blogga om man får respons på det man gör!

Hoppas ni haft en bra helg!

Och ni, inom kort dyker det upp en ny behandling på min salong!

Kommentarer
Postat av: ABBY

Jag tycker du ska fota mer och lägga upp bilderna! Jag vill se hur du gör dina one stroke blommor samt handmålade fjärilar om du kan :)

2011-09-12 @ 19:32:17
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Annika

dekorationstutorial i videoformat!

2011-09-13 @ 10:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0