Tävling!

Ja jag tänkte ju att jag skulle ha en liten tävling där man kan vinna en biljett till mässan (värde 150 kr).

Och för att göra det lite roligare så ska dom som vill vara med att tävla skriva ett litet rim som innehåller orden MÄSSA och NAGEL. Det behöver inte vara dom orden man ska rimma på och man får böja orden t ex mässan eller naglar osv.

Skriv ditt rim som en kommentar här nedanför så är du med och tävlar. Gör det senast måndag 24/10, vinnare kommer att publiceras i bloggen på tisdag 25/10.

Rimma på nu!

Kommentarer
Postat av: tesa

tänkte gå på mässan och fixa håret på hjässan,

men det blev fixa naglar och orden de bara haglar

;)

2011-10-20 @ 21:09:01
URL: http://tesasagna.blogg.se/
Postat av: Malle

Hoppas en mässa-biljett till mig du sänder, för jag borde verkligen lära mig mer om trender.

Hellre får jag inspiration till vackra naglar, än ett öga fullt av hemska vaglar.

2011-10-21 @ 21:31:58
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Kresse

Vill ju gärna gå på mässan o se alla nya trender.

Se dina vackra naglar på allas händer.. :)

2011-10-22 @ 15:34:30
Postat av: Anonym

Det är i Ljusdal det händer, med massa tr(ä)ender. Vill vi bli fin får vi gå till Adeles nagelmakeri. Massa färger och fil så blir det min stil. Nu hoppas jag att biljetten blir min, så jag får komma på mässan din!

2011-10-23 @ 10:46:13
Postat av: Emma

Det är i Ljusdal det händer, med massa tr(ä)ender. Vill vi bli fin får vi gå till Adeles nagelmakeri. Massa färger och fil så blir det min stil. Nu hoppas jag att biljetten blir min, så jag får komma på mässan din!

2011-10-23 @ 10:46:52
Postat av: Astrid

Även om du har naglar som en häxa

och hår som av tagel

kan du bli fin som en prinsessa!

Hos Adelé får du blomma på din nagel

och resten du hittar på Ljusdals Trend-Mässa

2011-10-24 @ 10:59:54
Postat av: ABBY

Svar: Jag gör herrmanikyr på pappa och hans kollegor.. ALLA vill ha högglansiga lackade naglar! Tuffa grabbar ;)

Kram Abby.

2011-10-24 @ 23:35:52
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0