Kom på mässan gott folk!

Grejer till mässan trillar ner i brevlådan nästan varje dag nu! Det ska bli såååå roligt att packa upp dem i montern!

Jag kommer ha 10% på nästan alla produkter i montern, 10% på behandlingar i november om man bokar tid på mässan och de första 10 som bokar tid får en goodiebag =) Det kan man ju inte missa!

Alla höstens nya Dependlack kommer jag ha med mig i montern plus nya roliga nageloljor. Jättetjusiga =)

Jag säljer ju också förköpsbiljetter, passa på att köpa så slipper ni stå i kö! Biljetterna börja ta slut så skynda!

Det ska bli så otroligt roligt med den här mässan och vad jag förstår så är det upp mot 80 montrar! Passa på nu när det äntligen händer nåt i byn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0