Bloggsugen!

Ja jag är faktiskt riktigt sugen på att blogga men jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva. Jag är ju så sjukt dålig på att knäppa kort på naglarna jag gör och det brukar ju vara bilder som lockar i en blogg. Jag får kanske starta en fotbollsblogg istället... =) Men snart kommer det i alla fall lite julerbjudanden på salongen. Bland annat lite julkit som är roliga att ge bort i julklapp (varenda gång jag ska skriva julklapp skriver jag kuljapp istället...), och på fredag ska jag ner till Gävle på inspirationsdag och då kommer jag även ta hem massageljusen som gjorde stor succé på mässan. Det är verkligen ett hett julklappstips! Jag kommer även ha rabatt på presentkort på nagelbehandlingar, det är inte dåligt! Så välkomna in på salongen och fixa julklapparna! Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0