Svarta naglar med "pluppar" =)

Ja jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva dessa dekorationer. Jag har i alla fall köpt en ny dekorationspensel som man gör dom med och den är jätteroligt! Ska försöka knäppa bra kort imorgon på en dekorationspinne så ni får se vad jag menar.

Jag ska också verkligen försöka rycka upp när det gäller mitt bloggande. Jag ska knäppa kort och jag ska hålla er uppdaterade med vad som händer på salongen. För det händer faktiskt en hel del! Imorgon ska jag beställa påsar/kassar så ni får nåt att lägga produkter i när ni har handlat. Och så funderar jag på att ha en invigningskväll i början av maj, jag öppnade ju i oktober så det börjar väl bli dags nu =) Det kommer bjudas på tilltugg och en del rabatter på både produkter och behandlingar så missa inte det! Det gäller bara för dom som är på plats!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0