Depend cracked effect

Idag damp dessa ner i brevlådan. Isadora släppte ju för ett tag sen Graffitilack och detta är Depends motsvarighet.

Finns i sex färger; svart, vit, lila, rosa, röd och blå. Detta är alltså det lack som ger den krackelerade effekten, du kan lägga det på vilket lack som helst.

Finns på salongen från och med imorgon och kostar 35 kr. Kommer även ha lite rea på dom vanliga Dependlacken den här veckan för att få plats med vårens nya färger. 20 kr/st för dom istället för 30 kr/st! Så passa på!

Imorgon ska jag försöka komma ihåg att ta med mig kameran till salongen så jag kan uppdatera med lite nya nagelbilder!

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Annika

Hej igen!

Jag bara undrar vem du har som återförsäljare för dina dependlack? Min återförsäljare är inte så bra. Får aldrig tag i henne.

2011-01-25 @ 07:19:12
URL: http://naglarmedklos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0