Alla hjärtans naglar!

Jag antar att ni inte glömt att det är Alla hjärtans dag snart =) Jag satt nere på salongen idag och försökte göra lite inspirationstippar med alla hjärtans-dekorationn men jag lyckades inte så bra tror jag.

Om ni har hittat romantisk, rosa, röd, spets nail art nånstans så får ni jättegärna skicka länken till mig!

Mina naglar är ganska nyfixade. Betydligt kortare och rundare i formen än tidigare och om det säger jag BUUUÄÄ! Jag saknar mina spetsiga, långa naglar jättemycket så dom blir nog omgjorda väldigt snart igen.

Den 10/2 är det inspirationskväll på Rena Rama Verkstan i Ljusdal. Jag kommer finnas där med ett litet nagelbord så kika förbi och kolla in det och allt annat pyssel och inspiration!

Den 26/2 är det hälsomässa i Delsbo, har inte så mycket information om det ännu men det kommer. Jag kommer vara med där också och ni är varmt välkomna dit!

Hoppas ni får en bra vecka. Jag ska försöka få in lite nya bilder här snaaart!

Ps. Tipsa pojkvännen, äkta maken, sambon osv om presentkort hos mig till alla hjärtans-present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0