V40 till salu

Idag fick N bestämma rubrik då jag inte kom på nåt själv och då blev det så där. Och nej, våran bil är inte till salu =)

Idag har jag gjort naglar med gul fransk manikyr och röda blommor, superfint med gult och rött.

Senare på dagen blev det bland annat lila glitter och fransk manikyr.

Kameran är laddad men då svek minnet istället. När jag fått olika nageldesigner är det ju typiskt att jag inte kommer ihåg att knäppa några kort. Jag kom på det mellan varje kund men det hjälpte inte ens att ställa fram kameran! Jag är hopplös! Någon som har nåt tips till mig för att jag ska komma ihåg?

Hoppas er dag varit bra och att jag kommer ihåg kameran imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0