Jo jag lever

Men knappt! Denna vecka har varit lite smått hysterisk skulle man kunna säga. Helt fullbokat och telefonen har gått i ett. Så himla roligt!!! Men bloggen har tyvärr blivit lidande. Men jag har i alla fall hunnit med att ta kort så bilder kommer så snart jag har tid.

Många har försökt fått tag på mig den här veckan och inte lyckats. Det beror på det höga trycket denna vecka. Mycket jobb = inte mycket tid till att svara i telefonen. Men kom ihåg att lämna meddelande så återkommer jag så fort som möjligt! Det kan bli dagen efter så jag jobbar sent. Men håll ut!

Nu blir det lite Criminal Minds: Suspect behavior och en kopp te!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag har hittatden hos dig så ;) Sundsvalls nagelsalong : )

2011-05-02 @ 11:30:42
URL: http://salongthisnthat.blogg.se/
Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0