Nuuuu kommer det lite nya bilder!

Ja jag har ju varit superdålig på att blogga senaste veckan. Men här kommer lite bildbevis på att jag faktiskt har gjort nån nytta istället för att sitta framför datorn =)

Jag har målat och donat i min nya, fina lokal. Handlat en massa saker på IKEA och hos Erika. Jag var nere hos Erika i fredags, det var inspirationsdag på salongen där jag gått utbildningen. Hur roligt som helst. Precis vad jag behövde =) Och så har jag planerat en massa inför mässan som är här i Ljusdal på lördag 23/10.

Här kommer min senaste vecka i bilder:



Niklas och Kenta med jättelasset med saker från IKEA =)


Sen hamnade alla saker på köksgolvet. Inte bra! Men nu är dom nere i salongen!


Måla måla!


Äntligen fick jag flytta bort grejerna från köksgolvet och in i lokalen =)


Lite av inredningsgrejerna.


Denna satt i "farstun" och skrämde ihjäl mig ordentligt!


En del av grejerna jag shoppade hos Erika.


Lite nya färggeléer.


Inspiration hos Erika.

Inspiration.


Kommentarer
Postat av: Elaine

Hej vännen!

Vart ligger den nya lokalen? Vad spännande:) lycka till igen, det kommer gå galant för dig det här:) KRAM KRAM!

2010-10-18 @ 20:15:26
URL: http://eelaines.blogg.se/
Postat av: Tove-Li

Men oj vad kul med en egen salong! Grattis! :)

Kram

2010-10-19 @ 16:25:22
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0