Nya naglar och ny bädd

Men äntligen är mina naglar fräscha igen. Jag som tänkte göra dom våriga med nån ljus och fin färg men oj, så blev det inte. Det blev grått den här gången. Helt otippat, vet inte vad som hände. Men jag trivs väldigt bra med dom i alla fall.

Jag brukar ju försöka blogga om BARA naglar men dagens inlägg är lite tillägnat min hund och hennes nya säng. Det var verkligen på tiden att hon fick en ny. Ni ser ju hur den gamla ser ut... Men Lea (hunden) var inte den första som provlåg den =) Pyret (katten) var snabbare!

Nu är det inte långt kvar tills jag får åka till London! Det ska bli så himla roligt. Vet inte om jag bloggar något mer innan jag åker så ni får ha en bra vecka så hörs vi till helgen igen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0