Hemma igen!

Äntligen hemma! Det har varit underbara dagar i London men guuuud va skönt det är att komma hem!

Hade i alla fall alldeles för liten väska med mig. När min väska var proppfull vägde den lite drygt 6 kilo, den fick väga 15 =/ Så nästa gång blir det en mycket större väska. Men lite shopping blev det, hade nog kunnat köpa 100 par skor om jag hade fått plats med dom. På bilden ser ni vad jag har handlat. Kan ni gissa vilken som är min favorit?

Jag letade även efter nåt ställe som sålde nagelstickers och andra roligheter för naglar men hittade tyvärr ingen sånt. Men en bild på en nagelstudio blev det i alla fall. Dock inte så brittisk.....

En förkylning fick jag med mig från London också. Det var väl onödigt =(

Hoppas ni haft det lika bra som jag. Nästa vecka blir det nya nagelbilder, det lovar jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0