Nagelshopping i Gävle

Det blev en tur till Gävle idag. Väldigt trevligt. Det gick väldigt bra när jag skulle guida oss TILL salongen men sen när N skulle köra ut ur Gävle hittade vi en väg vi aldrig hittat förr.... Men vi kom hem tillslut =)

Här kommer lite bilder från dagens äventyr.


Detta är hyllan med prylar som stjäl alla mina pengar...



Ett tippställ på salongen med massa fina färger och dekorationer!



Detta var vad jag fick med mig hem. Det ser kanske inte så mycket ut men värt många pengar... Lite roliga saker blev det också fast det inte var tänkt så.



Bland annat denna mintgröna färg med skimmer i. Hur somrig som helst! Den måste ni prova!



Hunden får lite uppmärksamhet här i bloggen också idag för hon var så himla fin när hon låg och myste i solen. Jag hade ju ändå kameran framme liksom... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0