Mina roliga saker har kommit!

Idag kom fina E förbi med lite produkter och prylar som jag hade beställt. Och så hade hon även med sig akrylgrejerna som jag längtat så efter. Självklart har jag redan hunnit prova lite =) Huuuur roligt som helst!! Och faktiskt så trodde jag att det skulle vara lite svårare än det faktiskt var. Nu är jag långt ifrån duktig än så länge men jag tror nog jag kommer få kläm på det =) Blombladen jag provade göra blev ganska fina allihopa men nu ska jag bara försöka få dom att bli likadana =)

Nackdelen med det hela är att akrylvätskan som man ska blanda med pulvret luktar så fruktansvärt starkt (och äckligt), så jag måste ha både dörrar och fönster öppna. Undra hur det ska gå i vinter....

Imorgon blir det promenix upp på Järvsö klack med kusse och hans tjej. Där blir det sillunch och midsommarmys.

Hoppas ni får en fin midsommar allihop!

PS. Jag tänker ha en liten utlottning inom kort så håll ögonen öppna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0