Mina nya naglar

Här kommer dom utlovade bilder. Jag var helt övertygad om att jag hade knäppt mer kort idag men när jag kollade kameran hade jag tydligen inte det. Snopet.

Jag har i alla fall fått hem ringar till nagelpiercingar. Och idag var jag ner på Himlehörnet och Rena Rama Verkstan och köpte mig lite pärlor som man kan hänga i ringarna. (Kolla bilden längst ner så ser ni hur det ser ut.) 14 gram pärlor köpte jag. Vi hällde upp dom i en zippåse och så la jag påsen i väskan. När jag kommer hem plockar jag upp påsen ur väskan UPP OCH NER och har sedan typ en miljard pärlor över hela hallgolvet.

Nu ska jag alltid försluta zippåsar som det är tänkt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0