Manlig manikyr!

Min sambo har oftare än han förmodligen hoppats på fått varit försökskanin när jag fått hem nåt nytt till nagelhörnan.

Igår köpte jag ett matt överlack som verkligen är jättesnyggt på allt. Det gör alltså att det blir en matt finish på naglarna istället för att dom blänker. Det funkar lika bra på fransk manikyr som på helfärg, men även på killar som vill ha välvårdade naglar som inte glänser.

Som vanligt glömde jag att knäppa en före-bild men här ser ni i alla fall resultatet. Jag har klippt nagelbanden och polerat ytan naglarna för att den ska bli jämnare. Sen har jag lagt på det matta överlacket. Det fick bli lite golfbollar också så det skulle kännas lite bättre för N =) Men jag har hans godkännande att blogga om detta!!

Trevlig helg på er alla!



Kommentarer
Postat av: affe

Fräscht! (=

2010-06-04 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0