Full fart

Ja det har det verkligen varit senaste veckorna. Har haft två jättebra före/efter-kunder de senaste dagarna men dum som jag är knäpper jag inge kort fast jag vet att jag borde. Jättesnygga blev dom i alla fall. Den ena som gjorde naglar hade jättejättekorta egna naglar som vi gjorde enbart förstärkning på med en naturlig fransk manikyr. Så himla snyggt och välvårdat, man behöver inte alls ha långa naglar för att det ska se fint ut.

Jag lovar att bättra mig och ta fler kort!

Imorn så kommer det ett stort lass med nagelsaker som jag har beställt. Tyvärr, båda för er och mig, är det bara dyra och tråkiga saker. Inte en enda dekorationspryl =( Dock en supersnygg knallrosa färggelé som jag vet att ni kommer att gilla.

Det var nog allt för den här gången. Jo en sak till, jag har blivit erbjuden en lokal och jag ska dit och kika om några veckor. Ska bli riktigt spännande!

Ha det så gott och kom ihåg att olja in naglarna som bara den nu i kylan!

Kommentarer
Postat av: affe

Ska skicka en bild på mina så du kan lägga upp (=

2010-01-15 @ 09:49:12
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0