Men nu har jag slarvat!

Jag har ju gjort jättfina naglar på flera stycken sista veckorna men jag har ju glömt att knäppa kort! Fy på mig, men jag ska skärpa mig.

Annars har det inte hänt så mycket på nagelfronten. Tyvärr inga nya färger eller dekorationer. Hoppas på att Erika ska ha en dekorationsdag snart men lite nya tekniker och vårnyheter i dekorationsväg. Det är väldigt svårt att göra dekorationer just nu. Tomtar är inte så vidare aktuellt längre och folk tycker att det är för tidigt med blommor. Men rosa verkar gå hem i alla fall!

Hoppas att ni inte snöat in och att ni inte fryser allt för mycket!

Kommentarer
Postat av: affe

Leopard och Zebra ;)

2010-02-03 @ 08:33:57
URL: http://www.bronze.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0