Förkylning och 3D uv-gel

Anledningen till att jag varit dålig på att uppdatera är att jag ligger däckad i förkylning. Jag som alltid säger att jag aldrig blir sjuk, nu får jag verkligen äta upp det. 39.5 i feber, näsblod varje gång jag snyter mig och ingenting jag äter smaker något alls. Usch och fy. Men jag ska kika i kameran om jag har några nya bilder så lovar jag att slänga upp dom här så fort som möjligt.

Något nytt på nagelfronten har det faktiskt hänt i alla fall. Fick ett sms från Erika idag att dom nya 3D-geléerna har kommit! Så himla kul ska det bli att prova dom. Det är säkert superdupersvårt men det ska verkligen bli kul att lära sig något nytt. Hoppas att jag kan få dom så fort som möjligt så jag kan börja öva. Lägger upp en film så ni får se vad det handlar om.

Ha det så bra och ta hand om varandra och er själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0