Lite nytt till det nya året

Efter nyår händer det grejer! Inte så mycket nytt kanske men lite =)

Jag kommer börja med klippkort så man med jämna mellanrum får lite rabatt för att man är trogen kund hos mig =) Man får en stämpel varje gång man handlar för 300 kr. Produkter eller behandlingar. 2 stämplar vid 600 kr osv.

Men det gäller att hålla reda på sitt kort, jag tänker nämligen vara lite sträng och INTE ge nya stämplar om det gamla kortet har försvunnit!

Sen kommer det även bli lite prisförändringar vad gäller dekorationer och lagningar. Det är inte några stora förändringar som kommer att ske men jag känner att jag måste styra om det lite grann.

Jag vet att jag lovade en tävling innan jul och jag har inte glömt det!! Men det är bara så himla svårt att komma på en tävling som ni tycker är rolig. Jag ska försöka klura ut nåt så fort som möjligt!

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Jyothi

Hej Adéle! Hittade precis din blogg, gud vad duktig du är! Men det visste du ju redan! Var jätte kul och se dig idag, du är alltid så söt =) Hoppas verkligen att vi ses ute i julvimlet.

God Jul och Gott Nytt år kära du!

Många kramar/Jyothi

p.s Hälsa din ENDA hund och alla dina katter hihi =]

2010-12-17 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0