Gävle imorgon

Imorn åker jag till Gävle på dekorationsdag igen. Alltså är salongen stängd men jag finns tillgänglig på telefon hela dagen.

Förut har vi alltid tittat när duktiga Erika demonstrerat olika dekorationer men imorgon ska vi tydligen få kladda själva =) Det ska bli superroligt för ofta har man hunnit glömma hur hon gjorde innan man själv får möjlighet att testa när man kommer hem, trots att man knäppt kort.

Ser framemot imorgon! Dock sa en kund att det inte varit någon värme på x-tåget imorse så jag hoppas verkligen att dom skruvat på den tills imorgon!

I helgen är jag gräsänka så jag ska nog hinna lägga in lite bilder från dekodagen imorn nu när jag får lite lugn och ro ;P

Nepp nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken och krypa ner i sängen med en kopp te och titta på Criminal Minds. Sova gott alla!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag som tänkte kika in på salongen efter jobbet idag. Men men...vi kanske syns i morgon då?

2010-12-03 @ 14:36:56
URL: http://itsanewyear.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Såg precis din kommentar på min blogg :) Jag använder mig av oljepastellkritor. Man får vara försiktig med att lägga kritan ut i kanterna för då kan det släppa. Men annars funkar det bra mellan gelén :)

/Therese

2010-12-07 @ 15:14:10
URL: http://theresebeautynails.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0