My nails Part II

Ja nu är det verkligen fram och tillbaka med mina naglar.

Hur som helst så vet ni kanske att ett välkänt märke har släppt grafittinagellack. Jättecoolt! Så jag tänkte att jag skulle göra mina naglar ungefär likadana med gelé. Tycker själv att jag lyckades ganska bra. Det är en rosa botten med grå "grafittidekoration" och lite stenar och småpärlor. Vad tycker ni?

Men eftersom jag är lat ibland så orkade jag bara göra på vänster hand, lättast eftersom jag är högerhänt, så jag har haft en hand helrosa och den andra full med dekorationer. Idag på förmiddagen så filade jag bort alla dekorationer jag suttit flera timmar och gjort igår. Jag har inte hunnit göra nåt med den är så nu är gelén nerfilad och naglarna ser allmänt fula ut. Dock har jag kvar det rosa på den andra handen. What to do?!

Imorgon kommer det förhoppningsvis lite bilder på andra händer än mina.
Hoppas helgen varit bra!










Så här ser mitt nagelbord ut när jag suttit och lekt...


Kommentarer
Postat av: Annika

tycker du ska göra lite tutorials så man kan se hur du gjort dina fina grafitti naglar =)

2010-08-31 @ 07:36:03
URL: http://naglarmedklos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0