Inga bilder idag =/

Idag har jag gjort tre förlängningar, trots feber, hosta och massa snor. Det har verkligen gått med snigelfart men jag överlevde!

Bristen på bilder beror på att två av förlängningarna var med vanlig vit fransk manikyr helt utan dekorationer och den tredje var en helt naturell förlängning också helt utan dekorationer.

Var är alla modiga människor som vill ha helpimpade naglar?? =)

Men jag ska väl kanske knäppa kort och visa i alla fall.

Kom ihåg att INTE PETA under naglarna!


Kommentarer
Postat av: Lena

Det är nog dags att pimpa mina naglar snart. :) Det har gått lång tid nu, men dom har hållit otroligt bra den här gången!

2010-08-06 @ 13:15:09
URL: http://itsanewyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0