Ge din nagelteknolog en chans

Jag har haft ganska många kunder som kommer med naglar från andra nagelteknologer och är missnöjda och vill ha dom omgjorda. Det är förstås jättesmickrande att få det förtroendet men ändå tänker jag mig in i den andra nagelteknologens situation.

Den personen kanske inte hade sin bästa dag just då eller så blev nåt fel bara ändå.

Om någon har varit hos mig och inte blivit nöjd så vill jag att ni hör av er på en gång och talar om vad som är fel. Samtidigt förstår jag att om man är missnöjd hos någon går man kanske inte gärna tillbaka dit men jag vill i alla fall gärna få en chans att rätta till det som är fel.

Man är väldigt snabb ibland att tala om för alla andra hur missnöjd man är istället för att tala om det för den som faktiskt kan göra något åt det.

Men i alla fall, självklart hjälper jag ju till om någon behöver fixas till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0