Och så var det måndag igen

Ja jag undrar verkligen var den här helgen tog vägen! Men det har varit en mysig helg trots att den kändes väldigt kort.

Denna vecka är det fullt ös! Och så måste jag ju tala om att hela nästa vecka är jag borta för då ska jag faktiskt till London! Det ska bli så himla roligt! Jag hoppas verkligen att inget mer händer med den där dumma vulkanen! Men jag oroar mig för att min fot kommer att totalprotestera mott att gå så mycket som vi kommer att göra =/

Hoppas ni haft en bra helg allihopa, jag återkommer snart med bilder!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Åh vad härligt att london blev av!:) Håller alla tummar för att den dumma askan ska hålla sig borta! Ha det så underbart därborta och njut av ledigheten, det är du värd:) KRAM!

2010-04-26 @ 14:48:40
URL: http://eelaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0