Ni är för underbara!

Jag har så himla roligt med alla er. Det bästa av allt är att ni säger så otroligt roliga saker då och då. Jag har länge sagt att jag nog måste starta en floskeltopp här i bloggen för att kunna dela med mig av alla tokigheter men det har liksom inte blivit av.

Idag var J här, du förgyller verkligen min dag varje gång du är här! Och så frågar hon mig: "Har du startat den där fnoskelkoppen än eller?".

Och en viss A som var här tidigare i veckan. Hon behövde plötsligt skicka ett sm-mus =) (istället för ett sms).

Eller H, som sa att jag inte behövde fila ner kanterna på hennes naglar så att dom inte skulle vara vassa, för hon skulle visst hem och dammsuga sen så då skulle hon slita ner dom iaf. Vi undrar alla hur H dammsuger....

Vad säger ni? Det börjar bli dags för en "fnoskelkopp"!

I love you guys!


PS. Ni glömmer väl inte att följa mig via bloglovin' så ni ser direkt när jag uppdaterat med ett nytt spännande inlägg =)

Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Jag tycker verkligen du ska göra slag i saken å starta en floskel! ;)



Va bra, försökte fota nageln! Love it!! =)

Ha en fin valborg ni med! Kram

2010-04-30 @ 13:53:10
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0