Klumpigt öga = Inga naglar

Ja jag bjuder på en bild på mitt öga idag. Va upp på akuten i morse och läkaren sa: "Ja ditt ögonlock är ju svullet". Sen fick jag salva som inte direkt var till för svullna ögonlock med den kunde hjälpa.

Men däremot fick jag en glad överaskning när jag kom hem. Hade helt glömt bort att jag beställde nageldekorationer i helgen och idag damp dom ner i brevlådan så jag och mitt öga hade lite roligt idag i alla fall.

Jag lägger in den som miniatyr så ni som inte vill se nära behöver inte och ni som vill se hur synd det verkligen är om mig kan ju klicka på bilden =)




Här är paketet som kom i brevlådan =)


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj, det var verkligen svullet! Usch, stackare... Hoppas det går över snabbt.

2010-04-07 @ 19:06:21
URL: http://itsanewyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0