Jättemysig dekorationsdag i Gävle

Mådde pyton igår kväll och hade inte alls någon lust att åka till Gävle. Men iväg kom jag i alla fall. Kändes ganska bra tills jag kom ner på stationen och fick reda på att det var erstättningsbuss istället för tåg. "Blääää, nu vänder jag och går hem", tänkte jag då. Men jag satte mig i alla fall på bussen och fick då reda på att det bara var buss till Järvsö och då kändes allt mycket bättre.

Det visade sig i alla fall bli en supermysig dag hos Erika på salongen. Mycket nya jättefina dekorationer. Självklart så glömde jag kameran hemma så jag har typ redan glömt vad vi gjorde =( Och självklart blev det lite shopping, och som vanligt mycket mer än jag tänkt från början... Aj aj i plånboken! Fem nya färger blev det. Har märkt att jag har nästan bara skarpa eller mörka färger så idag var jag faktiskt duktig och köpte lite "snällare" färger. Jättefina var dom. Men så kunde inte jag låta bli att köpa EN mörk färg då jag hittade en jäääättesnygg mörkbrun. Jag har tänkt köpa en sån och den här var precis som jag hade tänkt mig!

Trevlig helg på er allihop!




Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vilka fina färger! Den blå gillade jag jättemycket. :) Den kanske det blir nästa gång!

2010-04-26 @ 08:52:21
URL: http://itsanewyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0