Dekorations-/inspirationsdag imorgon!

Imorn drar jag till Gävle! Det är dekorations-/inspirationsdag hos Erika på salongen. Det ska bli himla kul! Jag känner verkligen att jag behöver få lite ny inspiration inför sommaren. Och självklart ska jag passa på att shoppa lite vårnyheter. Jag slänger in en bild här imorgon när jag kommer hem så får ni se om det blev nåt roligt. Tänkte framförallt försöka hitta lite ljusare färger nu till vår och sommaren. När jag målade upp mina färggeléer på tippar och hade alla på samma ställe insåg jag att jag har mest mörka eller väldigt starka färger. Ska försöka ändra på det imorgon =)

Gjorde en fransk manikyr med nagellack på min svägerska idag. Tror inte jag har gjort det sen vi gjorde det på utbildningen. Tror det var första dagen jag fick göra det så det var ju ett tag sen. Bra att ha någon att prova på. Jag tycker faktiskt att nagellack är ett väldigt tråkigt material att jobba med, i alla fall om man jämför med gelé. Men det blir i alla fall lika fint och det är ju det som är huvudsaken!

Kika in imorgon igen för att se mina nagelproduktsfynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0