Bilder hos Adéles Nagelmakeri

Dagens inlägg består av lite information gällande bilderna som jag använder i min blogg. Jag tänkte att det är lika bra att ta upp detta nu INNAN det uppstår några problem så att ni vet vad som gäller =)

Alla bilder ni ser i min blogg är tagna av mig (eller någon som hjälpt mig...) och tillhör därför mig. Men vill någon låna en bild så ska det inte vara några problem men fråga först och när det är godkänt vill jag att ni talar om var bilden kommer ifrån och väldigt gärna länkar tillbaka.

Vill ni inte fråga genom att kommentera i bloggen så skicka ett mail till [email protected]

Imorn är det fredag hörni! Ni är säkert välförtjänta av en härlig helg.
Återkommer med spännande bilder inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0