Nagelbitare #2

Nu har det gått 4 veckor sen jag gjorde naglar första gången på min nagelbitande vän. De nya bilderna visar hur fort dom kan bli fina igen. Blev riktigt dåliga bilder men jag hoppas ni förstår vad jag menar ändå.

Första bilden är på utväxten och jag måste säga att hon har varit den mest skötsamma kund man kan önska sig =) Trots att hon inte filat ner/efter nånting alls så sitter alla naglar kvar och ser fortfarande (relativt) snygga ut. Mycket bra!

De nästa två bilderna visar hur hennes nagelbädd (den rosa delen av nageln) har vuxit. Bilderna är lite olika stora så det är lite svårt att se men om man tittar på själva formen på nagelbädden så ser man vilken skillnad det är. Den andra av två bilderna har jag knäppt när all gammal gelé är bortfilad och man kan se hur hennes egna nagel har vuxit ut, och som sagt att den rosa delen blivit längre. Detta på alltså bara fyra veckor!

Den sista bilden är det färdiga resultatet för den här gången. Konstig bild men naglarna blev jättefina. Det ska bli jättespännande att se hur det ser ut nästa gång!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0