Lite bilder från mässan

Här kommer några mässbilder. Hann tyvärr inte knäppa några kort på några andra montrar. Det var verkligen fullt ös hela dagen, så himla roligt! Mamma var nere och skulle kika på mässan men det slutade med att hon fick jobba lika mycket som mig. Men kul hade vi, jättemysig dag =) För att jag skulle hinna prata med kunderna fick hon sitta och måla naglar på småtjejerna men jag tror faktiskt inte hon hade så mycket emot det...!

Jag gjorde även naglar på fyra av smyckesmodellerna som var med på modevisningen, tyvärr hann jag inte se tjejerna när dom gick men jag hann knäppa ett kort på min logga när den visades upp på storbildsskärmen!

Ni som var där, hoppas ni hade lika roligt som vi utställare hade. Ni som inte var där, hoppas ni kommer nästa år!! Och självklart skulle det vara superhäftigt om Trendmässan 2011 skulle hållas i nya Ljusdals Arena!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0